HP mikroserver - nakup 3ks, bylo RE: NAS na takove to domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Září 29 00:28:50 CEST 2011

No vida.to pouť jsme tři
Dne 28.9.2011 23:30 "Jan Smrz" <jan.smrz na email.cz> napsal(a):
> Dobry den,
>
> ja bych o jeden zajem mel.
>
> J. Smrz

mohl zajistit nakup za cenu cca 3900 bez DPH vcetne dokladu (bezna cena v
e-shopech je o 2000 vyssi). Podminka je vsak nakup 3 kusu. Tak kdyby se
nasli jeste dva zajemci...

http://www.blogchampion.com/blog/2011/3/14/hp-proliant-microserver-review.html

uživatele Tomáš Koželuh [mr.death na ipq.cz]