Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Září 28 22:16:38 CEST 2011

> Neznám tiskárnu která by udělala dostatečně černou plochu (tím netvrdím
> že neexistuje). Já používám starou dobrou HPLJ1100. A mám vyzkoušené že
> v podstatě cokoliv od HP vyhovuje pro mou technologii.

Používám tutéž technologii (fix na tabuli) a bohužel musím oponovat. Paradoxně ty drahé velké rychlé HP tiskárny mají s tiskem na fólie značné problémy (konkrétně teď mám v práci HP 4550 a fólie nedopéká, takže fixa (i neopatrný dotyk rukou) toner strhává).

Jakub Šerých