Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 28 17:49:41 CEST 2011

Dobry den

chtel bych si koupit nejakou mensi cernobilou laserovku pro tisk
motivu DPS na pauzak nebo folii. Absolutni prioritou je pro mne
dokonale pokryti tonerem aby vznikl neprusvitny motiv. Jenze tohle
je zrovna informace ktera se neda zjistit z produktovych listu.

Proto bych se rad zeptal zdejsich clenu zda by jste mi z vlastni
zkusenosti mohli doporucit nejakou tiskarnu ktera by muj pozadavek
splnila.

Predpokladam cenu cca 4000, nejlip asi cernobily model. V praci mam
drahe barevne HP i Minolta, ale ty to kryti toneru vubec nesplnuji.

V letaku Makra jsem videl HP P1102W, taky jsem narazil na HP P1606dn,
nejak tise predpokladam ze u HP by snad mohla byt sance - stare HP5L
se na to docela pouzivaly. Jedina tiskarna co mi na to vyhovovala byl
cernobily Lexmark T520 ale ten kram se pokazil.

S pozdravem