NAS na takove to domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Září 27 13:13:07 CEST 2011

Rozumím tomu správně ze mi v podstatě oba doporučujete koupit si 2x ds211 od
synology , jeden nechat v práci a druhý doma a jednou za čtrnáct dnů udělat
sync?  V zásadě by to šlo, ovšem nas napojená na cernovou infrastrukturu
vyžaduje připojení přes ssh tunel. Předpokládám ze i tohle se dá nějak
ošetřit....