NAS na takove to domaci zvykani

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Září 27 11:35:25 CEST 2011

A proc nema zena svuj vlastni disk/ FLASHKu?
Jak tady psali jini je treba mit jeden HDD jako master. A obcas udelat poradek na ostatnich discich.

Pouzivam na to Total Comander, ten je na zalohovani a synchronizaci supr. Hlavne vidite presne co je jinak. Programy co to delaji automaticky jsou na houby. Jsem na tim hure nez Vy: 6x HDD, 3x PC, 1x Notebook a jeste servisni programy na flasce. (Plus dalsi PC od znamych).

Jedina vec co je beznadejna, je synchronizace mobil/ outlook express. Dodnes jsem nenasel mobil + program ktery by to umel. Problem je v tom ze v PC mam lidi s mailem a v mobilu ty same kontakty jen s cislem. A s tim se zatim zadny synchro program nepopral.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: David Belohrad
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, September 27, 2011 11:17 AM
  Subject: Re: NAS na takove to domaci zvykani

  Jo, ale disk 1 si beru do prace, protoze se mi nechce tahat taky disk 2 a disk 3. disk 3 vezmu ke kamosovi, protoze byl zrovna po ruce. Po case jsou 3 disky s tremi jinymi daty. Disk 2 si vezme zena, neco na to nahraje jako zalohu ... a je vymalovano. Vypada to s temi disky jako skvele reseni, az na to, ze vyzaduje disciplinu, ktera se neda dodrzet :)

  2011/9/27 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>

    Původní zpráva ze dne 27.9.2011 od David Belohrad:

    > S temito resenimi uz svou zkusenost mam. Nakonec to konci tak, ze na
    > kazdem disku je jiny obsah, protoze zrovna ten druhy nebyl k
    > dispozici. Po case se na to zapomene a vysledek neni nic nez
    > duplicitne poschovavane soubory po vsech certech a totalni chaos. uz
    > nikdy!

    Jak druhý nebyl k dispozici? Máš 3 stejné velké disky, na každém je
    vždy kompletní záloha v čase. Připojíš disk 1 k počítači (nebo ho
    vložíš do šuplíčku v něm) a spustíš zálohovací software, který na něj
    zazálohuje vše, případně to dělá třeba 14 dní inkrementálně. Pak ho
    odpojíš/vytáhneš a odneseš pryč. Místo něj dáš disk 2 a uděláš totéž.

    Na každém disku máš kompletní zálohu všeho. Nemáš to rozházené po více
    discích. Ochráníš se před vším, tj. před ztrátou dat, před poruchou
    hardware, před požárem, před bleskem, před krádeží...

    Petr Zahradník, počítačový expert

    Petr Zahradník, Computer Laboratory
    Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
    telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601