NAS na takove to domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Září 27 11:17:37 CEST 2011

Jo, ale disk 1 si beru do prace, protoze se mi nechce tahat taky disk 2 a
disk 3. disk 3 vezmu ke kamosovi, protoze byl zrovna po ruce. Po case jsou 3
disky s tremi jinymi daty. Disk 2 si vezme zena, neco na to nahraje jako
zalohu ... a je vymalovano. Vypada to s temi disky jako skvele reseni, az na
to, ze vyzaduje disciplinu, ktera se neda dodrzet :)