Unlock PAP-2T R2 [Was: Re: Negativni publicita pro Riomedia.cz]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 27 05:21:35 CEST 2011

> Zkuste to a uvidíte, podle mě když to přehrajete originálním firmwarem
> od výrobce, tak to bude fungovat s jakýmkoliv VOIP providerem.

Zdravím,
   celkem naivní odpověď. Chlapci z Linksysu obecně nejsou tak blbí. Hlavní
problém je, že u těch blokovaných se člověk nedostane ke flashovacímu rozhraní,
takže buďto JTAG (ale vevnitř není viditelný JTAG konektor) nebo vypájet flash
a manuálně...
   Hodně záleží na verzi firmware. Starší verze šly ošálit spuštěním v plně
sandboxované síti s DNS a http servery upravenými tak, že si z nich zařízení
stahlo provisioning file, v němž byly povoleny přístupy a změněna hesla. Nová
verze firmware ale pro první krok používá již https a pokud nemáte certifikát
serveru Linksysu (který se po síti jen tak běžně neválí :-) ), žádným fake
serverem to neobalamutíte, zařízení se bude tvářit jako mrtvý brouk a nikam se
nedostanete.
  Na síti je celkem dost informací, většina se bohužel věnuje operátorovi
Vonage, který má asi více zákazníků než naše 802.cz, ale řekl bych, že to bude
s těmi našimi podobné.
  Někteří hackeři to provozují jako placenou službu (viděl jsem odkazy jako $45
apod.), takže to možná nějak jde, ale ta informace není "in general public",
alespoň dle mých současných znalostí.

S pozdravem Pavel