Negativni publicita pro Riomedia.cz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Září 26 19:11:10 CEST 2011

Zdravim,
  mohu potvrdit ze severnich Cech - Ceskolipska, kde byval operator CLNet.
  Po jeho akvizici zde diskutovatym RIOmedia slo tez vse od desiti k peti.
Helpdesk k nicemu, infolinka mlzi, stranky, kde byvaly mapy se zanesenymi
AP a zobrazenym pokrytim davno pryc. Nastesti se mi podarilo ziskat privatni
telefon na jednoho z techniku byvaleho CLNetu a kdyz neco nejde, volam
nebo SMSkuji primo jemu a musim rici, ze ten "low-level personnel", ktery
zbyl asi z CLNetu, se opravdu snazi, jsou ochotni treba zacit resit
problem i v devet vecer, zatimco oficialni linka je samozrejme davno mrtva.
Takze v globale naprosto souhlasim, ale nekteri slusni lide tam stale jeste
pracuji. Inu, zalezi to na lidech a asi i na lokalite...
  Zdravi Pavel