OT: Korespondence s O2

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Září 26 16:05:48 CEST 2011

Z vlastni zkusenosti bych vam doporucil to ulozit jako PDF, protoze z nej to
vytiskne kazdy BFU a opakovane. Je to sice dost spatne reseni systemove, ale
funkcne vyborne. JM

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, September 26, 2011 3:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Korespondence s O2

Nejspíš je potřeba navštívit úřednici a řádně jí to vysvětlit. Když píše
mail, kdoví na co při tom myslí nebo co zrovna s kolegyní probírá. Takhle
budete mít jistotu že není myšlenkama jinde.

Já jsem dnes zase potřeboval vytisknout výkres formátu A1. Šel jsem s tím do
firmy, která patří dráze. Archivací a digitalizací výkresů se tam zabývají
už 20 let.
Měl jsem to jako bitmapu, takže gif. Protože doma jsem zvyklý takové věci
tisknout přes Irfan a rozlišení zadávám až při tisku, nijak zvlášť jsem to
neřešil. Jen jsem jim řekl že rozlišení má být 300 DPI. Zjistil jsem že gif
v tom jejich programu (nějaká Eroika) nedokážou otevřít a tak jsem jí to
přines v Tifu. Paní to otevřela, ukázalo jí to že je výkres dlouhý 2,5m :-)
Řekl jsem jí ať teda předefinuje rozlišení. To nedokázala, jen změnit
rozměry  v mm. Přišel šéf a začal mě přesvědčovat, že rozlišení s rozměry
nesouvisí - že když něco naskenuje na 200 DPI nebo na 400, je to pořád
stejně velké. Snažil jsem se mu to vysvětlit, byl i ochoten to poslouchat,
ale stejně tomu nevěřil. Proklikal vlastnosti souboru a bylo tam 72DPI. Ale
předefinovat to na 300 taky nedokázal. Tak jsem řek že přijdu zítra, to samé
mu přinesu jen že to bude mít 300DPI a že pak to měřítko bude správně. Tak
prý ať to zkusím, ale že to měřítko tím stejně nezměním ...
Anděl