OT: Korespondence s O2

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 26 15:59:54 CEST 2011

Já mám zas zážitek z jednoho nejmenovaného fotolabu. Donesu tam fotku v
TIFu, se kterou jsem se piplal celej večer a chtěl jem to mít 30x45 cm.
To prý neumí, umí  jen 30x40.
Druhej den koukám na ten otřes co jim z ploteru vylez. Všude je vidět
komprese, no děs a hrůza.  Oni, že to lépe vytisknout nepůjde atd... Tak
ji říkám, že to nechci, ať se podívají na monitor, jak to má vypadat.
Obsluha vlezla  do PC připojeného k ploteru a našla tu fotku.  Měla
příponu *.jpg a 270 kB !!!!!
Tak jsem se tam chvíli dohadoval, načež přišel nějakej mladej klučina
koukne do toho monitoru a říká: " No jo, to takhle mami můžeš dělat u
malejch fotek, u velkejch to nejde "
Takže mi to vytiskli znovu, tentokrát měl jpeg převedený z mého TIFu asi
8MB ( ten tiskový program z TIFu neumí tisknout! ) a už to vypadalo k světu.
JaKub