Šustění koaxiálu

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Září 26 14:01:13 CEST 2011

zaoxidovane jednotlive vodice opletenia, ktore pri prehybani kabla
"odieraju" zaoxidovanu vrstvicku a robia "skraty" medzi jednotlivymi
vodicmi opletenia.

Opletenie sa nesprava ako "jediny vodic v tvare rurky", ale ako mnoho
vodicov, ktore sa po dlzke v niektorych bodoch spajaju/rozpajaju

Pri malych signaloch to vnasa do cesty audiosignalu sum/chrastenie

Uz to davnejsie nesledujem, ale robili sa mikrofonne kable, ktore mali
toto nejak potlacene ( izolovane vodice opletenia kazdy zvlast ? )

Dodo