OT Hodinky - 15 let nonstop

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Pondělí Září 26 11:23:51 CEST 2011

Ja rozhodne nemám dôvod chváliť sovietske náramkové hodinky. V 80-tych
rokoch som si kúpil sovietske pozlátené hodinky s naťahovaním pohybom
ruky. Mali iba jednu malú vadu. Z ničoho nič sa zastavili. Nemusím
vysvetľovať, čo to znamená, ak sa pozriete ráno na hodinky, na ciferníku
vidíte pol štvrtej ráno a pritom je sedem. Hodinári nevedeli zistiť
chybu tak mi ich v záruke vymenili. Druhý kus vykazoval rovnakú chybu.
Keď som to reklamoval, bol som označený za špekulanta, ktorý zneužíva
ochotu personálu predajne, držiteľa Zlatého odznaku BSP. Po mojich
sťažnostiach na všetky strany mi nakoniec dali tretie rovnaké hodinky.
No a samozrejme s rovnakou chybou. Tak som si nechal vrátiť peniaze a
kúpil som si najlacnejšie Primky, ktoré síce už nepoužívam ale sú stále
funkčné. Takže ja sovietske, či ruské výrobky , zvlášť hodinky, nemusím.
P.B.