Kondenzatory

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pondělí Září 26 09:29:38 CEST 2011

Povedal by som, ze zalezi od aplikacie a od konkretnych poziadaviek.
Preslo mi rukami par funkcnych zariadeni od kolegu, kde to fici na
niekolkych GHz na teflonovych PCB a bezne tam pouziva 0603 NPO(COG)
paralelne - 100p/1n/100n. Ked ti ide hlavne o to aby to ponapajani
neslo naspat tam kde nema, tak urcite LC kombinacia (1-2z ferit).
Narazili sme hlavne skor na fakt, ze FR4 je dobra max do 1GHz, da sa
aj vyssie ale uz to pokrivkava (kulha :-)). No a este existuju take
tie kondenzatory s "bocnym uzemnenim" napr. Murata NFM41, u nas ich ma
napr. SOS.

Martin