[OT] FV xeft vystrkuje rohy

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 25 19:49:26 CEST 2011

 25.9.2011, 19:40:18

Pokud mi nekdo na ulici slohne penezenku, citim se okraden stejne, at
to byl jeden zkuseny kapsar, nebo tlupa malych cikanat.
S FVP je to stejne, podpora OZE, vytazena z moji penezenky mne stve bez
ohledu na to, zda je prijemcem 10 velkych spolecnosti, nebo 10 000
malych podnikavcu.
Male bezvyznamne plus, maji u mne ti, kdo maji panel na vlastni
strese, jen za to, ze panely na strese jsou z estetickeho hlediska
lepsi nez 10ha na strani pod lesem.
Vasi poznamku o konkurenci naprosto nechapu. Vzdyt tady pro zadnou
konkurenci nikdy prostor nebyl. Vse co se vyrobí, se za predem
stanovenou cenu musi vykoupit. Kde je jakykoliv alespon naznak
konkurence.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz