Porucha pračky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Září 25 18:44:14 CEST 2011

Dobrý den,

Ráno jsem zjistil, že nepere pračka, která včera úplně normálně prádlo
doprala. Je to ta nejjednodušší Zanussi ZWF1000m. Má 5 knoflíků a
kolečko, kterým se přepínají programy. Ať spustím jakýkoliv program, tak
se snaží stále vypouštět vodu - běží čerpadlo. Vodu vypustí (vyzkoušeno
kýblem vody). Potom začne stále dokola 6x pípat.

Myslel jsem si tedy, že bude něco s tlakovým čidlem. Čidlo je nahoře nad
bubnem, a od něho vede hadice do gumového těsnění těsně pod dveře
kterými se vkládá prádlo. Do čidla vedou 3 dráty. Když do něho foukám,
tak sepne nejprve 1 kontakt, a při větším tlaku i druhý. Ale musím do
toho foukat pusou docela dost.

Jinak je v té pračce jenom ovládací panel s veškerou elektronikou,
motor, čerpadlo a ventily na napouštění.

Bývá ještě nějaké čidlo někde u vypouštění? Mě to připadalo, že ne,
nikde jsem tam žádné dráty nenašel. Jak tedy ta pračka pozná, že je
všechna voda už vypuštěna? Nepodařilo se mi ani nalézt co znamená těch 6
pípnutí.

Co ještě vyzkoušet, než zavolám opraváře ?  :-(

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info