Jak na vrtani PCB ?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Září 24 19:54:27 CEST 2011

Mam jich asi 30 a nekolik frezek, vetsina je rada 100 ci 150 (velke
prumery), ale mam i jine. Rozdil nepoznam.
No pokud nevadi cena kolem 25Kc/kus :):):), tak ja je kupuju tady:
http://stores.ebay.com/CARBIDE-PLUS/DRILLS-/_i.html?_fsub=15486377&_sid=2877033&_trksid=p4634.c0.m322
Objednaval jsem zatim 3x (doplnoval jsem prumery a pro kolegu), jediny
"problem" hned napoprve. Manik se spletl pri baleni (balil podle
posledniho 4cisli cisla aukce) a poslal mi jeden vrtak (z 20ti) jineho
prumeru. Po upozorneni poslal okamzite chybejici vrtak a navic dalsi 2
vrtaky a 2 frezky jeko "omluvu".) Proste format! Z te ameriky to tu je
do tydne.
Marek
PS: mne netreba vykat. Ja jsem i ve 40ti porad dite:)