Jak na vrtani PCB ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Září 24 19:50:32 CEST 2011

Taky používám kopinaté vrtáky od Proxxonu. Průměr 0,9 jsem neviděl.
Používám nízké otáčky - cca 3000 a používám stále tu samou sadu vrtáků o
kterých jsem cca před 5ti lety psal v tom návodu na fotocestu :-).
Nejvíc používaný vrták 1mm jsem za tu dobu jednou brousil. Ale fakt je,
že dnes už převážně dělám v SMD, takže potřeba vrtat se řádově snížila.

     Martin.