[OT] FV xeft vystrkuje rohy

AZe aze na seznam.cz
Sobota Září 24 11:50:25 CEST 2011

Děsí mne lidé, kteří se ve své víře začínají ohánět pojmy jako "dopady na
chudé občany, dopady na důchodce". KDO jsou ti chudí? Kde je hranice mezi
těmi, kteří už nejsou? Ještě mi chybí ta dělnická třída.
Každý, kdo do toho šel..... ano, kdo do toho šel, využil nabídku státu,
stejně jako spousta z vás, kteří máte například stavební spoření. To je
ovšem z pohledu těch chudých také nemorální...Kolik z vás využilo nabídky na
dotace pro zateplení domu či výměnu oken? To je také z pohledu chudých
nespravedlivé, někteří chudí přece namají ani ten RD....
AZE

----- Original Message -----
From: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 23, 2011 9:57 PM
Subject: Re: [OT] FV xeft vystrkuje rohy

Stat se rozhodl dotovat honosne projekt ktery nema perspektivu z
ekologickeho, energetickeho a ani ekonomickeho hlediska. Solarni energetika
bude mit vyznam mozna v Africe nebo na jihu Evropy, ale rozhodne ne u nas.
To bylo od pocatku jasne (teda pokud se nestane zazrak a nekdo nevymysli jak
levne skladovat TWh energie + solarni panel s vysokou ucinnosti)
Kazdy kdo do toho sel si mohl nastudovat problematiku kolem a dopady na
chude obcany a taky bohuzel na duchodce. (K tomu se jeste pridala dluhova
krize, draha ropa, atd ale to uz je jina kapitola)

Michal Gregor