[OT] FV xeft vystrkuje rohy

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Září 24 07:28:06 CEST 2011

> A čo ak to bolo naopak ? Možno, že k tomu aby to štát tak robil ho niekto
> "nenápadne dotlačil". Pár ľudí, ktorí čuchali dobrý kšeft si to u štátu
> šikovne zariadilo. A mohlo to byť i na úrovni EÚ. Je známe, že Brusel sa
> hemží lobistami, ktorým sa podarí vybaviť všeličo. P.B.

A i B je spravne - uz dva roky pred kolapsem Fotovoltaickeho byznysu jsem se
bratra ktery je naprosty elektro. antitalent, ale komercni pravnik ptal jak
vyhodne ulozit nasterene prachy a on mi vyrazil dech slovy - postav slunecni
elektrarnu - ta ma vynosy vyssi nez akcie

Podle mne to zacalo jako dobre umysly - EU a vlada chtela podporit solarni
byznys  - pak nekdo udelal realnou kalkulaci a ta se mu tak libila ze vrhl
vsechny sily do toho aby to vlada tak nechala a mysleli ze to "v tichosti"
projde - jenomze verejnost je ponekud nastvana, uplatky utracene - tak ted
predvadeji "tanec mezi vejci"

Zdravi Petr Kubac

P.S. nemam solarni elektrarnu