UARS - RSS

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Září 23 22:00:11 CEST 2011

A co se stane jak nam to spadne na zahradu? Da se to nekde dobre prodat?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 23, 2011 9:51 PM
Subject: Re: UARS - RSS

Dakujem.

No, prilis mi to s mojou paranoiou nepomohlo. Ja chapem, ze NASA je platena
z dani obcanov USA, ale mohli by prejavit aspon nominalny zaujem o ine
obyvane oblasti sveta.

Mne to tak vychadza, bez inych upresnujucich udajov, ze cim je mensia
pravdepodobnost, ze ten kram padne na uzemie USA, tak tym je vacsia
pravdepodobnost, ze padne na hlavu mne (aj ked mi je samozrejme jasne, ze v
absolutnych hodnotach je to nieco ako 1.1e-13 voci 1.0e-13 a teda je to
jedno)

wek