UARS - RSS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 23 21:51:27 CEST 2011

Dakujem.

No, prilis mi to s mojou paranoiou nepomohlo. Ja chapem, ze NASA je platena z dani obcanov USA, ale mohli by prejavit aspon nominalny zaujem o ine obyvane oblasti sveta.

Mne to tak vychadza, bez inych upresnujucich udajov, ze cim je mensia pravdepodobnost, ze ten kram padne na uzemie USA, tak tym je vacsia pravdepodobnost, ze padne na hlavu mne (aj ked mi je samozrejme jasne, ze v absolutnych hodnotach je to nieco ako 1.1e-13 voci 1.0e-13 a teda je to jedno)

wek