OT? nekompetentny preklad odbornej terminologie

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Září 23 16:45:21 CEST 2011

 Dobry den,

v nemcine sa pise bez "t", nemylit si to s "qwertz" :-) Ak je to quartz,
tak je to denglisch.
Hlavny vyznam je kremen alebo kristal (teraz som sa musel pozriet, ake i).
Horsi je preklad slova kristall-
 kristalovy (luster)/krystalovy (cukor).

(Pri takychto prilezitostiach si vzdy vzpomeniem na
http://www.root.cz/clanky/komiks-a-neodvolam/)

Richard Kaliciak