CERN a rychlost světla

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 14:58:52 CEST 2011

nooo to ne - ted to jen nastrelim - nejak jsem to nepromyslel

problem je ze michate ty soustavy odkud merite

pokud budete stat na jednom fotonu tak pro vas ten druhy foton (letici
opacnym smerem) nebude existovat - nejste schopen ho vubec videt - to
souvisi s tim nemoznosti predat informaci rychleji nez c - takze pokud
neni tak ani neni co merit

pro libovolneho pozorovatele mimo fotony se budou jevit kazdy ze ma
rychlost c

bohuzel pokud poleti proti sobe tak se srazi zase rychlosti c

Radek Vicek