Nekolik dotazu na zkusene PICkare (dsPIC)

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 23 14:30:11 CEST 2011

1, mozete pouzit ktory chcete, na programovanie nie je nijaky par privilegovany
2, Aky PIC mate? Co na to PMP chcete pripojit? PMP ma vyhodu ak nieco
chcete tlacit na paralelnu zbernicu ozaj rychlo.
3, Nijako. RTCC bezi kym je napajacie napatie. Osobne som ho pouzil
iba raz, s PICkom ktore malo v sleepe aj s RTCC spotrebu pod 1uA, bolo
to celu dobu zivene z LiIon aku cez MCP1702, ktory ma sam o sebe
spotrebu 2uA.