Re: CERN a rychlost světla

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 23 14:10:02 CEST 2011

Vsetko, co ste uviedli, som si rovnako vysvetlil aj sam pre seba
kedysi. K zdarnemu zaveru mi chybalo prave pochopit rozpor toho, ze
cas medzi 1. a 2. pozorovatelom (alebo ako RV pise cas medzi zachyteni
laseroveho luca dvoma detektormi) zodpoveda rychlosti vyssej ako c,
teda merat/pozorovat to dokazem. Svetlo/tien je informacia. OK, v
uvahach som si nenazyval slovom informacia, ale presne toto slovo
zodpoveda podstate. Ako je to teda mozne?

Nakoniec je pes bude zakopany v tom, ze som si neuvedomil to, co mi je
tiez jasne (len to dat dokopy) - vzajomny vztah povodcu informacie a
pozorovatela.

Vdaka obom.

miro