OT? nekompetentny preklad odbornej terminologie

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 14:01:18 CEST 2011

Hmm uz vam v SK odhlasovali eutanazii?

Na nic bych v tvem pripade necekal:
- nastupujici alzheimer
- spatne prelozeny mail
- nad hlavou poletuje 6t nerizeny meteor
- novinari ohlasili konec terorie relativity

rozloucil bych se s rodinou, zaplatil dane, zavolal kneze a uvedomele zemrel

Radek Vicek