Re: CERN a rychlost světla

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 23 13:39:15 CEST 2011

Ved on sa pohybuje nadsvetelne. Otazka je, ci pozorovatel moze
pozorovat tu nadsvetelnu rychlost.
Ja odpoved neviem, nikoho neskusam, ani sa s nikym nenatahujem :-)

Pri tych vzdialenych objektoch, co ste pisali, ktore sa voci sebe
pohybuju nadsvetelne..  pamatam si to tak, ze pre pozorovatela, ktory
stoji na jednom z objektov sa javi, ze druhy sa pohybuje max.
rychlostou svetla. To je relativisticke scitavanie rychlosti.

miro