OT: Re: GM: rozbalovani SMD brouci

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Září 23 13:13:19 CEST 2011

Puvodni    zprava    "GM:    rozbalovani    SMD    brouci"   od   "Kamil   Rezac
(hw-list na list.hw.cz)" z 9. února 2011, 9:46:07,
msgid:AANLkTin6YFFDR4vu6m_2yuf=N_xRoub=SJOxSFGS647j na mail.gmail.com (490 bajtu):

KR> Dobre  rano/Ahoj,  takovy  maly  povzdech...  taky  jste  si vsimli, ze GM v
KR> posledni  dobe  smd  broucky  misto v paskach prodava vyloupane a to tak, ze
KR> prodavaci  berou holy cip do ruky a pak ho hodi do misky (a nasledne vysypou
KR> do  pytliku  mezi  ostatni  veci)?  Proc to probuh delaji? Poprve se nad tim
KR> podivoval i prodavac..

KR> KR

On  i pristup prodavacu k zakaznikum v GM mi prijde naprosto tragicky, nakup tam
je  zvdycky  "zazitek".  Byt  majitelem,  tak  asi  vsechny  prodavace na hodinu
vyrazim.  Pul  hodiny  tam  cestuji,  specham  z  prace,  dobehnu  5  minut pred
zavirackou a prodavac mi s opovrzenim sdeli, ze mam smulu, dvere uz maji zamcene
a  pousti  jen  ven.  Takze oteviraci doba v jejich podani neznamena, do kdy tam
zakaznik  muze  nakupovat,  ale  kdy  jdou zamestnanci domu. Takovy udaj me vsak
nezajima,  tak to nemaji vydavat za otevoraci dobu. Chovaji se, jako bych sel na
audienci  ke  krali  a  ne  jako sluhove zakazniku, jak to po nich chce majitel.
Nevim, proc tam stale chodim, ikdyz me skoro kazda navsteva vyskoli, ze uz nikdy
vice.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz