Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 23 12:52:51 CEST 2011

Mel jsem (tedy jeste mam, ale uz jsou hodne otlucene, takze je nepouzivam)
obycejne Timex Indiglo (zakladni rada, jenom rucicky, bez datumky atp.) a
tam bylo take uvadeno neco o vodotesnosti tusim do 30m. Vzal jsem je za
slovo - koupal jsem se s nimi, plaval, potapel, a kdyz uz byl ten hadrovy
reminek hodne umatlany a propoceny, tak jsem je soupnul do kapsy od dzin a
sly do pracky na normalni praci cyklus (cca jednou za dva mesice). No a v
tomhle rezimu vydrzely zhruba deset let bez zavad, jen jsem jednou nechal
vymenit reminek - jedinou zavadu zpusobila moje tehdy dvouleta dcera, kdyz
se ji libilo, jak funguje to podsviceni. Od te doby nefunguje :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 23, 2011 11:18 AM
Subject: Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

> Kterasi amaricka firma prodava hodinky odvozene od typu co dodava
> armade. Ty jsou zkousene podle armadnich norem. Oznaceni maji taky
> 30m, ale musi skutecne vydrzet tech 30m pod vodou i po nekolika letem
> pouzivani.

Suunto dodava hodinky (i pulsmetry)  ktere vydrzi opravdovy ponor do
vyrobcem udane hloubky.
U lacinych pulsmetru je ale problem s hrudnim pasem - hodinky jsou do 30
metru a na pasu vetsinou byva upozorneni ze neni urcen k ponoreni do vody
(???) - prave takovy nejlacinejsi pulsmetr mam Suunto M1 a zatim jsem hrudni
pas nepropotil.

Zdravi Petr Kubac