Re: CERN a rychlost světla

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 23 12:46:21 CEST 2011

Aha, uz druhy, ktory si nevsimol usmievacika na konci mojho prispevku :-)

Samozrejme, ze to bolo tak, ako pises. Tam bol casovy interval myslim
okolo pol dna. Spätne na snimkach ale dohladali prvy vizualny prejav,
ktory bol "len" cca 3h po zachyteni neutrin. Aj toto je celkom slusne
vysvetlene. Neutrina sa vygenerovali pri kolapse jadra, kdezto vyrazny
svetelny efekt (aky je mozno pororovat zo Zeme) az po naraze vlny na
povrch hviezdy.

miro