OT Hodinky - 15 let nonstop

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Září 23 12:30:55 CEST 2011

> Seiko kinetic mam na ruce. Ale jeste to neni 15 let. Zatim jen 5.

Nejdele trvale jdouci hodinky jsem zazil Sovetske mechanicke hodinky POBEDA,
ktere otec koupil v roce 1955, v roce 1978 je dal mne a mne je v roce 1986
ukradli  Sovetsti pionyri v Sovetskem svazu v pionyrskem tabore Prometej
;-))
Jeste v 80 letech sly jen o sekundu denne napred - coz povazuju u manualne
natahovanych mechanickych hodinek po 30 letech za spickove

od roku 1986 do roku 1998 (12 let ) jsem mel zase mechanicke samonatahovaci
cinske SEAGULL po 12 letech bylo videt ze se mechanicky opotrebovaly -
zpozdovaly se a zastavovaly - makonec jsem je nosil do opravy co 3 mesice

Zadne elektronicke hodinky (byl jsem zavedeny na digitalky CASIO) mi tak
dlouho nevydrzely a predem varuju pred CASIO TOUGH SOLAR systemem - model co
jsem mel ja po kazdych par minutach  na slunku pri prechodu do stinu ohlasil
LOW Battery a vypnul displej tak na hodinku (bug nabijeciho algoritmu ?
prebijeni  akumulatoru ?? )

Zdravi Petr Kubac