Rizeni varneho procesu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 11:27:11 CEST 2011

Tak je automatizace pro automatizaci a je automatizace, ktera vam usetri
dost prace a navic dokaze pomoci udrzet kvalitu produktu.

Pokud vim tak ten vystav 500hl (mozna uz vic) porad tahnou jen tata se
synem a ono te prace kolem cele vyroby piva je zatracene hodne. A to ze
nemusim x hodin hlidat kotel je docela dobre investovana uspora casu.

Radek Vicek