Rizeni varneho procesu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 23 11:16:14 CEST 2011

 23.9.2011, 11:07:01

To mi pripomina jisteho majitele hospody, co byl onehda v TV.
Chlubil se super-hyper informacnim systemem, ktery mu posle sms
na mobil, pokud kuchar do 30 minut nevyda jidlo. Ale ze se
v kuchyni 2 roky neuklizeko, si ten pan jaksi nevsim. Mam pocit,
ze ta hospoda zkrachovala.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz