Rizeni varneho procesu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 11:07:27 CEST 2011

Tak jiste, ze ano. Ale nema smysl si klast nesmyslne cenove stropy, kdyz
absolutne netusim, kde se ceny pohybuji a co za ty penize dostanu.

Protoze mohu to treba resit PLCckem treba od Siemensu napr. Logo!, ktere
je realitvne za pusu s tim, ze me stejne ceka to naprogramovat, vyresit
cidla, vystupy atd. Ale treba za podobne penize existuje primo hotove
reseni jen o malo drazsi.

Radek Vicek