Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 23 10:40:41 CEST 2011

 23.9.2011, 10:33:47

Ono je to IMHO hodne orientacni. Mam Casia WR 50m, bezne s nima plavu,
skacu do vody (do 3m), potapim se na nadech, tedy take do cca 3m uz 15
let a bez problemu. Pred nima jsem zkousel nejake korejce ci co, ty
meli WR30 a zapotily se pri umyvani rukou.
Kterasi amaricka firma prodava hodinky odvozene od typu co dodava
armade. Ty jsou zkousene podle armadnich norem. Oznaceni maji taky
30m, ale musi skutecne vydrzet tech 30m pod vodou i po nekolika letem
pouzivani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz