Rizeni varneho procesu

Pátek Září 23 10:39:56 CEST 2011

Peníze jsou přece vždycky až na prvním místě, až na vyjímky jako je
třeba vlastní hobby - což nevím, jestli ten pivovar splňuje. Ale i
hobby má nějaký cenový strop.

Průmyslové PLC mě taky napadlo, některé malé systémy mají vývojové
prostředí zdarma, vím o Micrologix 1100 (asi i 1400) od Rockwell
Automation (prodává to Controltech), ale asi se najdou levnější.

P.K.