eZ430-Chronos - problem

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 08:33:55 CEST 2011

Myslim, ze jsem to sem pak psal nekdy vecer. Mel jsem tenkrat chut celej
Chronos rozkopat. :-) A vecer (po celem dnu pokusu) me napadlo, ze by
tam mohl byt nekde studenak. Proletoval jsem co slo a najednou vse
fungovalo.

Jake verze to byly uz fakt netusim, ale ted tam mam tu druhou verzi co
umi logovat. Pokracovat bude zase az nekdy nebude co delat :-DDD

Ono by to spis chtelo udelat nove kovove pouzdro...

A nebo zainvestovat do te nove verze ktera uz je i vodotesna. Ale take
patricne draha. Take me stve ze ty komponenty k tomuhle systemu byly
dost drahe - jestli si pamatuji spravne.

Radek Vicek