Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 23 08:28:29 CEST 2011

No WR 30m znamena, ze kdyz bude prset a spadne par kapek, tak ze to
preziji bez uhony - nic vic. Bohuzel zpocenou ruku to driv nebo pozdeji
odskacou coz je u neceho k cemu se prodavaji hrudni pasy dost problem.

Osobne bych bral jako naprosty zaklad WR 50m.

Radek Vicek