Re: CERN a rychlost světla

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 23 02:46:55 CEST 2011

Pravda, rychleji pisu nez myslim... Varianta, ze by meli mezi obema
stredisky tech 700km dlouhy vakuovany tunel, aby si mohli posilat take neco
jineho nez neutrina (a urcili si tak referencni vzdalenost podle rychlosti
svetla ve vakuu) asi neni uplne pravdepodobna. Tak to by mne opravdu
zajimalo, jak zjistili vzajemnou vzdalenost na necem tak nepravidelnem, jako
je zemekoule - tedy pokud na to nesli od lesa a nepouzili meritko z Google
maps :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 23, 2011 2:31 AM
Subject: Re: CERN a rychlost světla

23.9.2011, 2:27:23

Pokud by nekdy drive ta neutrina chodila podle teorie, a az pozdej
doslo k tomu zrychleni, pak by to s pravdepodobnosti hranicici s
jistotou svedcilo o nejake chybe v experimentu, nebot fyzikalni
konstanty nemaji ve zvyku menit sve hodnoty, alespon ne v lidskych
meritcich casu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz