Re: CERN a rychlost světla

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 23 02:31:24 CEST 2011

 23.9.2011, 2:27:23

Pokud by nekdy drive ta neutrina chodila podle teorie, a az pozdej
doslo k tomu zrychleni, pak by to s pravdepodobnosti hranicici s
jistotou svedcilo o nejake chybe v experimentu, nebot fyzikalni
konstanty nemaji ve zvyku menit sve hodnoty, alespon ne v lidskych
meritcich casu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz