CERN a rychlost světla

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 23 00:24:35 CEST 2011

To vedia na par nanosekund presne kedy odisli a prisli tie neutrina ktorych za 2 roky zdetekovali nieco ako 8 s chybou +-5?

Vzdy ked som si cital o tych neutrinach tak mi to pripadalo ze sa hlada nejaky signal par desiatok decibelov pod urovnou sumu nejakymi pochybnymi statistickymi metodami, ale pokojne ma zotrite, nie som expert.

wek