CERN a rychlost světla

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Září 22 23:17:44 CEST 2011

skusal som hladat nejaky zdroj a v niektorom clanku pisali ze neistota
je 10ns a namerana chyba 60ns, takze je to signifikantne.
Na idnes oprasili fotku z ich navstevy v roku 2008, takze pod kusom
detektora CMS ktory tam nazyvaju LHC 2 je odfoteny jeden nemenovany clen
konferencie :-) By ma zaujimalo odkial to prelozili, su tam dalsie
zavazne chyby :-)