OT: Cpost a OS (bylo: Re: ATXMEGA - projekt pro srandu, nechcese n)

Petr Hronek trit na atlas.cz
Čtvrtek Září 22 21:50:27 CEST 2011

Ha, další utečenec :-)
myslím si, že mohu doplnit nějaké drobnosti také už staršího data,
MS byl zavržen, neboť jeho licenční politika byla naprosto nesmyslná, byl
vybrán Suse.
Obrovským plus byla virtualizace, takže úspora byla dvojí, no trojí.

1) OS viz mail níže
2) HW - bylo možné použít stávající PC
3) další výhody vyplývající ze změny architektury

Jo, to byla doba, kdy ve vedení seděli lidé, kteří mysleli na svoji firmu a
ne na splátky svých hypoték.

SUSE posunul vývoj poměrně hodně a myslím si, že správným směrem,
implementace byla drahá, ale myslím si, že se i tak ušetřila minimálně jedna
nula na celkové sumě.

S tím AT&T a NCR to bylo docela legrační, někdy mezi čtyřmi očima si o tom
můžeme povyprávět u piva, tady do konference to nepatří.

Taky jsem to už nevydržel, a stojí to za to.

Petr