Re: eZ430-Chronos - problem

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Září 22 17:33:50 CEST 2011

Dobrý den.

Jak jste si s tím poradil?

Já jsem stejně nahrál pomocí Presta do RF USB klíče nový firmware, který by měl umožňovat flash firmware hodinek po rádiu. Pak jsem nahrál do hodinek nový firmware, který by měl umožňovat flash firmware po rádiu. Ten firmware jsem nahrál pomocí IAR studia, kde jsem firmware zkompiloval ze zdrojáků. Zatím se zdá vše ok.

Teď problém. Pokud se pokusím nahrát po rádiu do hodinek nový firmware, skončím vždy okamžitě chybovým hlášením chronos control centra a resetem hodinek. Netuším, co dělám špatně, možná jsem do RF klíčenky nebo do hodinek nahrál firmware, který není s uploadem firmware po rádiu kompatibilní?

Celý Chronos projekt je moc hezký, až na vývojové prostředí. Obě volné verze jsou dost osekané. Na rozjetí gcc na Windowsech nemám zatím odvahu, rád bych totiž na hodinkách firmware ladil, což MSP430 architektura pěkně umožňuje, znám to z jiných projektů.

Přemýšlím, kam bych do těla hodinek navrtal dvě dutinky na modelářské mini banánky. A/D převodník by měl být k disposici na každém tlačítku, pull up odpory na tlačítkách jsou interní odpojitelné. Nic nebrání udělání třeba voltmetru do hodinek, nebo dekodéru morseovky :-)

Vojta Bubník