NAS na takove to domaci zvykani

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Září 22 14:29:47 CEST 2011

Ahoj,

> Podle me je problem s novym filesysteme ext4 - je to jen ma domnenka,
> ale kdyz jsem premyslel co se zmenilo tak tohle byl jedinej rozdil.

Dotlacilo me to k tomu. Abych dal nejaky pseudotest na to moje "Chenbro". Je
na EXT4 umistene RAID5ce a testoval jsem to kopirovanim cca 7 GB souboru do
/dev/null. Na tech discich není system, jen data.

Test přes disk namapovany pomoci nfs na docela historickou masinu udava
prenosovou rychlost 100MByte / sec, coz je celkem na hranici použitého HW.
Když totez pustim lokalne na Chenbru, tak z toho vyrazim 182MByte / sec.
Pravda je tam jen něco podobného Atomu v provedeni AMD Fusion APU E-350
Dual-Core a není to plne vyuzite, pouzite disky mají jen SATA3 a cca 110
MB/sec kontinualni tok (resp. namerim okolo 105 MB/s).

Je ale videt, ze je to celkem pouzitelne :-)

Radek