NAS na takove to domaci zvykani

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Září 22 11:15:56 CEST 2011

Neviem ake ma skusenosti kolega pana Belohrada, ale mam dosku s Atomom
500-nieco, rack case 4U, zdroj s velkym pomalobeznym ventilatorom,
4 RAID HDD, a ventilator na skrini s pridanou s regulaciou otacok z DX.

Spim od toho asi 2 m dalej a huci to asi tolko, ze si to musim
vsimnut, aby som si vobec nieco uvedomil. Akurat nad ranom
sa spusta diagnostika, tak si disky trosku zachrastia, ale
to musim byt hore, aby to bolo pocut.

Skrina je tato:
http://www.alza.sk/eurocase-ipc-4u-500-d61984.htm

Lubos