co je nove v boji proti zakazu ziaroviek

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 22 09:32:31 CEST 2011

Co se týče konkrétně této bolšlevárny, jsem mírný optimista (což je u mě
co říct ;-) ). Proč? Stačí obejít některé elektroobchody (nikoliv
globalizátory) a člověk zjistí, že se i dnes celkem snadno dá koupit i
100W žárovka jak čirá, tak matná. Dokonce jsem viděl i vyšší wattáže...

Dále si myslím, že až sociálně inženýrská pakárna přesáhne určitou míru,
lidi si "nějak" pomůžou. Nemusí jít hned o kalašnikovy...

Jo a že to na severoamerickém a podobných územích neprošlo, mě celkem
nepřekvapuje. Lidi jsou tam přece jen "poněkud" víc orientovaní na jedince.

---
Jirka