ATXMEGA - projekt pro srandu, nechce se n

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Září 22 01:30:53 CEST 2011

Pochopitelně ano, někdy před třemi lety. Spadá (resp. tehdy spadal) do toho bodu 1.

Vývojové prostředí pro FPGA, které neumí VHDL/Verilog, simulátor nabízí jen v hodně očesané demo versi a synteza je omezená na několik málo „low end“ součástek jaksi nesplňuje mé nároky na vývojové prostředí.

Proti tomu je vývojové prostředí pro AVR nebo PIC zlaté.

Ale Xilinx nebyl pochopitelně jediný, který jsem zkoušel. Vývojové prostředí pro Lattice bylo ještě horší a to jsem se dokonce praštil přes kapsu a koupil jak Lattice tak Xilinx v komerční versi (takové to nejlevnější komerční, cca. za 1000 USD kus). Stále stejné šílenství.

Rozumné vývojové prostředí bylo třeba Leonardo Spectrum, ale to spadalo jaksi pod bod 2. :-)))

Možná jsem poněkud zatrpkl a situace se za ty roky změnila, to sám nevím. Ale nejsem příliš optimistický.

Zdraví PavelK