LED pasy - vykon, svietivost

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 21 23:00:21 CEST 2011

On Wed, 21 Sep 2011, Lubos Medovarsky wrote:

> Na moje prekvapenie, pri 12V ma cely pas odber len 2,1 A. Az pri
> 16 V stupol prud na 4A, preverene multimetrom. Ake vysoke napatie
> je pripustne vzhladom na dlhu zivotnost?
>
> Ocakaval som tiez svietivost hodnu podsvietenia pracovnej dosky
> jednym pasom, ale okometricky to dava asi 20-40 % mojich ocakavani.

Uz dvakrat jsem koupil LED zarovku (v nejakem pomateni smyslu) a pokazde
to byl kram co svitil malo a blbe (do modra), takze LED nemusim. Nedavno
jsem ale byl v Kontaktu v CB a prodavac tam nekomu prodaval kus LED pasku
a on mu ho dokonce i na miste rozsvitil . Svitilo to super jak zarovka
a docela vykonne, takze jsem koupil LED potreti tentokrat pasek :-)
Chci to dat misto zarivky co blbne nad drez.

Jsou tam LEDky od Cree, sviti to silne ale prijemne svetlo, ma to 13W/metr
a 5cm pasku obsahuje 3 LED a stalo 36Kc - pekne drahe. Tak uvidim jak
to bude slapat - na 12V to sviti nadherne, ale musim rict ze na dobirku
nebo bez zkousky bych si porad LED nekoupil protoze clovek vzdycky sezere
hada...