Re: ATXMEGA - projekt pro srandu, nechce se někdo přidat ?

Středa Září 21 19:23:56 CEST 2011

Tak to je skoda, ze nevite, kde to roste...
Jinak ten kit z Farnelu jsem koupil a fakt to vypada, ze zejtra prijde -
UPS uz na to pry lepi stitek ;-) No obcas si clovek musi neco do supliku
poridit, zkusim, jestli to nechytne mladyho...